Alla inlägg under december 2012

Av Betty Boop - 23 december 2012 09:41

Jag kämpar vidare med bröstbandet. Som jag skrev förut som hamnade ena implantatet högre upp än det andra så brösten är ojämna. Men enl läkaren så bör det hamna i på rätt plats men hjälp av att man pressar på den sidan. För min del är det mitt högra bröst. E



  

Tuttarna ska enligt läkare jänga till sig och se naturliga ut inom 6 månader.




     

Så här ska jag gå omkring hela julen. Och inte bara gå omkring. Sova också. Men jag har inte ont längre men det är svårt att välja kläder så att det inte ser konstigt ut. Jag ska försöka hitta en bild på hur jag såg ut innan så ni får se. 




Av Betty Boop - 14 december 2012 20:56

Nu har jag varit på återbesök och tagit bort mina stygn. Kirurgen tror till 90 % att implantatet kommer sjunka ner i sin fick bara med hjälp av bröstbandet. Om jag skulle vara en av de 10 %:en så kommer han gå in med sitt verktyg genom armhålan och dra ner det. Jag ska tillbaka om tre veckor, antar att han kommer kunna se åt vilket håll det lutar då. Det vore onekligen skönt att slippa en operation (till). Operation blir tidigast om 3 månader.

Av Betty Boop - 8 december 2012 14:32




 


  

Dag 2 efter operation.


Efter att ha ammat hade jag ingen bröstvävnad alls. Inte en s kupa aa. Så här blev det. Brösten kommer forma sig i upp till sex månader från operationsdatum.






Av Betty Boop - 8 december 2012 09:14

Op. Mig hos Igor på Lidingökliniken i början på dec.Anatomiska 320 cc. Genom armhålan. Ligger i sängen med bröstband och har inte så jätteont längre. Men ont gör det! Hade jag vetat vad jag vet nu så hade jag aldrig gjort op. Smärtor från hell!  Kroppen tog hårt på att vara sövd. Jag kräktes tre gånger natten efter op. Jag har fyra barn och brösten försvann efter amning av alla trollungar. Så jag tänkte att jag skulle köpa tillbaka mig mina forna bröst eller nåt sånt. Men nu ligger jag här och undrar vad som flög i mig. Fast jag har funderat på att op mig i 10 år. Så det var inget impulsbeslut direkt. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om min bröstoperation. Jag opererades i december på Lidingökliniken i Sthlm. Jag har anatomiska implantat 320cc.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards