Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Riktiga tuttar står inte rakt upp och vem är det mest synd om?

Av Betty Boop - 23 februari 2013 22:56

Men det gör sillisar. Det är inte så jättestor skillnad när man står upp mot när man ligger ner. Bra eller dåligt...jag vet inte. Men det är ju en avslöjande faktor när man är på stranden. Nu har ju jag inga stora tuttar så jag tror inte att någon någonsin skulle tro att jag var en silikontjej. Thank God. Det finns så mycket fördomar.  Rent krasst, man kan bli av med sin bröst pga hemska sjukdomar. Och då är det mer acceptabelt att opa sig  än annars. Jag blev av med mina tuttar när jag ammade så jag skaffade sillisar. Tuttarna är borta i bägge fallen, bara det att det är mer synd om de som är sjuka. Och NATURLIGTVIS är det mer synd om sjuka människor, inget snack. Men jag saknade också mina tuttar. Ytligt, jo men så är de väl i bägge fallen? Jag blev socialt handikappad av att förlora boobsen. Jag jobbade med min självkänsla i 10 år innan jag lade mig på operationsbordet. Här är mina 11 veckor gamla boobs när jag ligger ner sett underifrån. Eftersom jag lade in dem (inte jag dårå , men kirurgen) genom armhålan har jag inga avslöjande ärr under tuttarna. 


     

 
 
Ingen bild

Lovisa

2 april 2013 19:57

Dom människor som tycker något negativt om bröstförstoringar är tappade. Man gör exakt vad man själv känner för med sin egen kropp. Jag har mkt större sillisar än du har och visst ibland har man hört något fult nämnas bakom ens rygg. Men jag bryr mig faktiskt inte så mkt, det är ju mer tragiskt att personerna lägger sin energi på att klanka ner på andra istället för att hålla fokus på sig själva.
Puss på dig och dina bröst är väldigt fint formade!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Boop - 1 april 2013 21:49

    Känns gött att mina fake tuttar ser helt naturliga ut. Ingen skulle väl någonsin tro att det är sillisar...Eller? :) ...

Av Betty Boop - 21 mars 2013 22:11

   

Av Betty Boop - 19 mars 2013 12:37

  320 cc anatomiska genom armhålan. 3,5 månader gamla. Höjdskillnad 1,5 cm. Skulle ni korrigera höjden genom att operera er igen?     Före operation (efter amning) ...

Av Betty Boop - 5 mars 2013 13:01


                  Anatomiska inlägg bakom muskeln. 12 veckor sedan operation. Har blivit riktigt mjuka och gosiga trots bakomplacering. ...

Av Betty Boop - 28 februari 2013 11:26


 

Presentation


Bloggen om min bröstoperation. Jag opererades i december på Lidingökliniken i Sthlm. Jag har anatomiska implantat 320cc.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards